Mee Bandung Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.

Mee Bandung  Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.
Udang besar-besar tu dalam mee bandung ni


Mee bandung berkuah kacang yang pekat & ada beberapa ekor udang yang besar-besar di dalamnya, mana tak sedap weiii..Murah pulak tu. Harganya dalam RM6 jea.

Mee Bandung  Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.
Ni lah kedai Mee bandung Kampung sepakat


Nak makan mee bandung ni,kena pergi Kampung Sepakat, Senai. Dalam setengah jam dari JPO(Johor Premium Outlet, akan sampai ke Kampung Sepakat.


Mee Bandung  Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.
Ramai-ramai makan macamni habis dalam RM50 (campur drinks)


Ada dua jenis mee bandung yang dijual di kedai itu iaitu Mee bandung campur & mee bandung daging. Mee udang campur yang ada udang-udang yang besar, telur & seafood  lain. Mee bandung daging, of course ground beef.

Mee Bandung  Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.
Semua tengah late lunch


Rasanya kedai ni tak ada nama. Tapi di kampung Sepakat  just ada satu kedai ni jea yang jual mee bandung. So, tak susahlah nak mencari. Nak lagi senang nak cari, tanya orang kampung di situ lokasi Mee bandung kampung sepakat. Mesti orang kampong boleh bagitau jalan ke kedai ni.

Mee Bandung  Kampung Sepakat, Senai Is So Delicious.
Dak Zafran tengah tidur. Mak & Pak tak adalah nak kena telan mee bandung.

Ni first time saya makan mee bandung yang berkuah kacang. Dengan ada topping seafood sekali. Sebelum ni, mee berkuah kacang yang saya selalu makan just mee rojak jea. Mimi cakap mee bandung daging lagi sedap compare to mee bandung campur sebab kuahnya lagi rasa manis. Dia ada rasa kedua-dua jenis mee bandung. Kalau Mee bandung campur pun bagi saya rasa sedap dah, inikan pulak mee bandung daging. Kalau saya makan yang mee bandung daging, mau teringat-ingat sampai sekarang..hehe..Next time kalau ada sampai Kampung Sepakat lagi, boleh try mee bandung daging pulak.

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 comments:

  1. tak penah rasa lagi..tgk gmbar pun mcm sedap je.. selain toping seafood ada lain x??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi jenis mee bandung yang ada adalah mee bandung daging. Kalau sis pergi ke kedai ni, sis try mee bandung daging. Mee ni lagi sedap.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete