SPRAY8™. The Wound Healer Everyone Should Own


Gediks family (termasuklah saya) semuanya mempunyai kulit yang sensitive. Kalau  berpeluh sedikit, cadar katil lambat tukar ke, mulalah rasa gatal-gatal. Bila dah rasa gatal & kitaorang pulak jenis tak tahan gatal,  tangan pun tak henti-henti nak mengaru-garu di kulit yang gatal.  Satu lagi most of Gediks Family termasuklah Dak Zafran sangat senang kena gigitan nyamuk sebab mempunyai darah jenis O+. Kan ada kajian yang mengatakan nyamuk suka gigit orang yang mempunyai darah jenis O. Memang tak dinafikanlah kajian tu. Akibat kerap sangat mengaru, kulit pun melecet dan luka. Seterusnya menjadi kudis  & meninggalkan parut-parut yang tidak sedap mata memandang.

Nasib baiklah Furley Bioextracts mempunyai penyelesaian terhadap permasalahan ini. Furley Bioextracts telah mengeluarkan produk yang bernama SPRAY8™.  SPRAY8™ ialah produk penjagaan luka tradisional yang mengandungi ekstrak herba yang mampu melegakan rasa gatal. Jika ada luka, SPRAY8™ juga dapat mengeringkan luka dengan cepat.  

Bukan itu sahaja, masalah-masalah lain juga  SPRAY8™ yang mampu rawati iaitu:

Luka pembedahan/Bekas jahitan
Ekzema
Kulit sensitif
Bed Sore (luka akibat lama tidak bergerak)
Nekrosis (sel mati)
Lepuh air panas
Varikos (biasanya di kaki disebabkan salur darah rosak)
Calar
Kulit rapuh (orang tua)
Ruam Lampin
Gatal-gatal kulit
Campak


Yang hebatnya, SPRAY8™  juga mampu merawat luka yang berpunca daripada penyakit serius iaitu penyakit diabetes.
Kalau luka diabetes iaitu luka yang paling susah nak sembuh, mampu kering dan mengecut selepas 10 hari pengunaan SPRAY8™ , inikan pulak luka-luka jenis lain. Ini adalah testimoni daripada salah seorang pengguna SPRAY8™ 



Bagaimana SPRAY8™  mampu merawati semua permasalahan yang saya telah nyatakan tadi? SPRAY8™  mengandungi bahan  bioaktif dari ekstrak kulit manggis & ekstrak neem yang mampu menjalankan fungsi-fungsi seperti:

Membunuh bakteria berbahaya
Mengeringkan luka tanpa keretakan kulit
Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru
Mengalakkan pembinaan kapilari baru
Pantas mengurangkan inflamasi dan kegatalan(anti histamin)
Menghalang pembentukan lepuh (air panas)

Penggunaan SPRAY8™ tersangatlah mudah dan tidak merumitkan. Cara-caranya adalah:
1. Bersihkan luka
2. Spraykan SPRAY8™, pastikan kena pada semua permukaan luka. Bagi yang tak tahan rasa pedih, jangan risau. Kulit tidak akan rasa pedih selepas disembur dengan SPRAY8™
3. Anggaran : 1 SPRAY8™ untuk luka sebesar 50 sen
4. Biarkan Kering, jangan lap. Tak perlu tunggu lama pun untuk kering kerana SPRAY8™ mengandungi formula penyerapan pantas.
5. Tutup luka jika perlu.

Harga Spray 8 adalah RM50 untuk 100ml & RM35 untuk 50ml.

Berminat dengan produk SPRAY8™?  Klik di sini untuk pembelian secara online di websitenya.

Kejap-kejap, ada satu lagi nak beritahu kepada yang berminat untuk dapatkan produk  SPRAY8™.  Berita baik sangat ni. Kalau nak tahu, ada diskaun RM10 untuk setiap pembelian produk  SPRAY8™. Guna code FBIO-GHG untuk menikmati diskaun ini. Contoh ruangan yang perlu dimasukkan code ini adalah seperti di bawah.






Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut (seperti maklumat syarikat, lain-lain testimoni & etc), boleh layari



FB: https://www.facebook.com/furleybio

Baru lepas kena gigitan nyamuk ni. Darah saya jenis O kan. Memang nyamuk sukalah gigit saya. Nasib baiklah ada SPRAY8™ yang mampu melegakan rasa gatal. Tak adalah kerja nak tergaru-garu jea.

Share this:

CONVERSATION

3 comments: