11 November: Tarikh Keramat Bermulanya Lazada Online Revolution Tahun 2016

Hari ini bermulanya acara jualan “Lazada Online Revolution” selama sebulan, iaitu sehingga 12 December 2016. Lazada Online Revolution merupakan  jualan dalam talian terbesar di Asia Tenggara, yang menghimpunkan lebih daripada 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa. Tahun ini merupakan “Online Revolution” yang kelima semenjak pelancarannya pada 2012.

“Online Revolution” adalah bertujuan untuk mendidik para pengguna tentang membeli-belah dalam talian dan kemudahannya. Apa yang bermula sebagai jualan selama satu hari telah mencetuskan kegilaan membeli-belah yang berkembang menjadi acara selama sebulan sebulan pada setiap tahun.

11 November: Tarikh Keramat Bermulanya Lazada Online Revolution Tahun 2016


Tema untuk jualan “Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. Antara jenama yang akan turut menyertai acara “Online Revolution” pada tahun ini termasuklah Drypers, L'Oréal, Nestlé, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.

Dalam tempoh sebulan, akan ada sales & offer mengikut kategori yang berlainan seperti boleh lihat  di banner bawah.

11 November: Tarikh Keramat Bermulanya Lazada Online Revolution Tahun 2016


Untuk menikmati lebih diskaun untuk shopping di LAzada, boleh cuba nasib dengan bermain Spin The Wheel To Win Vouchers For 11.11 ini yang hanya ditawarkan pada hari ini sahaja.
  
11 November: Tarikh Keramat Bermulanya Lazada Online Revolution Tahun 2016


Jadi, cepat-cepat klik di SINI untuk cuba nasib main The Wheel ini. Mana tahu menang voucher yang tinggi nilai diskaunnya.


Sekali lagi saya beritahu, Lazada Online Revolution hanya berlangsung selama sebulan jea tau. Sebulan tu sekejap jea.  Pejam celik pejam celik, tengok-tengok berakhir dah Lazada Online Revolution. Cepat-cepat shopping di Lazada dalam tempoh sebulan. Dah terlewat nanti, gigit bucu bantal ajealah jawabnya. 

Untuk mengetahui info selanjutnya mengenai Lazada Online Revolution, boleh layari di http://www.lazada.com.my/online-revolution/

Share this:

CONVERSATION

2 comments: