Menang Garnier Micellar Cleansing Water Giveaway By Fadzi Razak

Salah satu GA participation iaitu di IG


Alhamdulillah..Saya menang satu botol Garnier Micellar Cleansing Water dari  Segmen Garnier Micellar Cleansing Water Giveaway .  Segmen ini dianjurkan oleh blogger Fadzi Razak.

Giveaway ini dianjurkan di 3 media sosial Fadzi Razak iaitu blog, FB & IG. Ketiga-tiga akan ada pemenang berlainan & menerima hadiah yang sama. Saya join giveaway pada semua media sosial. Dan hasilnya, ada lekat  nama saya sebagai  salah seorang pemenang yang menerima hadiah garnier Micellar Cleansing Water.



Menang yang di IG 

 Garnier Micellar Cleansing Water 

Chulip Lipbalm

Saya bukan setakat dapat Garnier Micellar Cleansing Water sahaja malah ada juga menerima Chulip Lipbalm. Thanks to Fadzi Razak kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang & memberi hadiah yang sangat best ni. Semoga sis sentiasa dimurahkan rezeki dalam kerja blogging.

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. Yeay! Thank you sebab sokong GA saya ���� have fun with the products

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Tahniah sis..
    Murah rezeki yang menerima dan yang memberi..

    ReplyDelete
  3. tahniahhhh! terkenal betul garnier micellar water tu. :D
    best bila menang GA nie. :)

    ReplyDelete