Ostania® Manggis Amrita│ Energy Booster Drink Everyone Should Have



Ostania® Manggis Amrita│ Energy Booster Drink Everyone Should Have

Ingin rasa Cergas, Bertenaga & Kekal Muda?

Alamilah semua perubahan ini dengan pengambilan Ostania® Manggis Amrita. Ostania® Manggis Amrita ialah produk  minuman kesihatan yang enak  keluaran Furley Bioextratcs. Produk minuman kesihatan ini diformulasi dengan keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulit nya sekali membuatkan Ostania® kaya dengan Xanthones. Minuman ini juga di tambah baik dengan campuran epal, roselle,  acai beri, anggur dan delima.Minuman ini juga diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan anda. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai “ ratu buah” , minuman ini penuh dengan antioksidan.

SIAPA YANG PERLU MENGAMBIL OSTANIA® MANGOSTEEN AMRITA?
Semua; Tidak mengira umur dan jantina
Atlet yang mempunyai rutin senaman yang ketat
Minum setiap hari untuk melambatkan proses penuaan
Mereka yang mahu sistem pencernaan yang lancar
Mereka yang ingin kekal sihat

BAGAIMANA OSTANIA® MANGOSTEEN AMRITA BERTINDAK yang mampu memberi perubahan positif pada tubuh badan anda?
OSTANIA® MANGOSTEEN AMRITA mengandungi ramuan istimewa yang dipenuhi dengan khasiat-khasiat semestinya Xanthone, Anthocyanins, Polyphenols, Oligometric Proanthocyanidins (OPC), Resveratrol dan Flavonoids. Khasiat-khasiat inilah yang berfungsi sebagai antioksidan untuk kesihatan badan, yang mampu menentang radikal bebas dan seterusnya menghalang penuaan dan inflamasi. Selain itu, setiap 30ml Ostania cukup untuk mengembalikan tenaga untuk kekal cergas sepanjang hari terutamanya untuk pesakit kanser selepas rawatan kemoterapi atau atlet dalam fasa pemulihan.

Bagi yang ingin membaiki sistem pencernaan dan mengurangkan berat,  OSTANIA juga mampu melancarkan proses pencernaan dalam badan & seterusnya memastikan berat badan dalam lingkungan BMI yang normal.
Ostania® Manggis Amrita baru kini dalam pek aluminum botol yang boleh digunakan semula dengan harga berpatutan! Ostania juga dijual di New Zealand dan lain-lain negara.

Cara pengambilan Ostania® Manggis Amrita  adalah dengan 30 mL sekali minum atau campur dengan air/ais ratio 1:1 (Sesuai dihidang sejuk)

Harga Ostania® Manggis Amrita adalah RM130 untuk triple value pack.

Berminat dengan produk Ostania® Manggis Amrita? 
Klik di sini untuk pembelian secara online di websitenya.

Kejap-kejap, ada satu lagi nak beritahu kepada yang berminat untuk dapatkan produk  Ostania® Manggis Amrita.  Berita baik sangat ni. Kalau nak tahu, ada diskaun RM10 untuk setiap pembelian produk  Ostania® Manggis Amrita. Guna code FBIO-GHG untuk menikmati diskaun ini. Contoh ruangan yang perlu dimasukkan code ini adalah seperti di bawah.




Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut (seperti maklumat syarikat, lain-lain testimoni & etc), boleh layari






Ostania® Manggis Amrita│ Energy Booster Drink Everyone Should Have
Ostania® Manggis Amrita yang sangat pekat dengan rasa manggis ini mampu membuatkan saya bertenaga sepanjang masa


P/S: Dahulu dikenali sebagai Ostania® Mangosteen Concentrate)

Share this:

CONVERSATION

2 comments: