Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90

Betul ni. Dengan bayar RM11.90, saya dapat 10 barang di SGShop. Kalau tak percaya, tengok gambar  di bawah.

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90

Semua barang dalam gambar di atas adalah semua yang dah sampai ke tangan saya dengan hanya bayar RM11.90 sah kepada SGShop. Nak tahu cara saya bayar serendah RM12 untuk  dapat 10 barang dari SGShop. Cara saya adalah dengan memenangi shopping kredit daripada giveaway. Hehe

Ingat saya share tips shopping murah di SGshop ke. Alamak. Maaplah, kalau dah tersalah faham. Saya ni berjimat pun tak pandai. Inikan pulak nak share tips jimat. Cara saya nak jimat join giveaway ajelah. Itupun ikut rezeki. Kalau ada rezeki, menanglah. Kalau tak ada rezeki, nama tak akan terpilih sebagai salah seorang pemenang giveaway.

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
Penselduabee peserta No. 15

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
 No. 15 naik di ramdom-org

Total shopping kredit yang saya memang adalah RM200. RM200 ni bukan menang dari satu giveaway tetapi dua. First dari Giveaway RM1000Shopping Credit SGshop Malaysia By FarahGlanzDotCom . Second dari Giveaway RM1000 By Solehah Shamsuddin & SGShop Malaysia .  Jarak masa saya menang kedua-dua giveaway tak jauh beza. Selang 1 minggu sahaja. Tu yang dapat kumpulkan kredit dari kedua-dua  giveaway yang saya menang  &  pilih sampai 10 barang untuk guna sepenuhnya shopping kredit yang saya menangi.  

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
No 29 iaitu no peserta penselduabee terpilih oleg random untuk memenangi giveaway

Yang RM11.90 tu saya kena tambah lain mengunakan duit sendiri sebab shopping kredit RM200 tu tak cukup. Shipping cost & etc mahal bebenor. Balance shopping kredit tak cukup sampai kena tambah lain. Nasib baik tak banyak sangat nak kena tambah.

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90

Dua kali dapat RM100 shopping kredit.. RM11.90 toup duit sendiri

10 barang yang saya pilih mostly untuk saya iaitu blouse, 2 pairs of shoes, makeup bag & innerwear. 3 helai seluar untuk Zafran. Satu untuk hadiah giveaway yang sedang berlangsung sekarang ni. Ada tiga free gifts dari Sgshop iaitu set pocket mirror & comb & 2 packets of pearl scent. Sunglasses pulak untuk Kimchi. Actually beli untuk saya pada mulanya. Tapi gedabak sangat untuk muka saya, berikan kepada Kimchi. Untuk Kimchi just sunglasses sahaja ke. Itupun yang saya tak nak. Masa mula-mula pilih barang, dah bagi dalam RM40 shopping kredit kepada Kimchi. Suruh dia pilih apa-apa barang untuk dirinya. Tapi Kimchi taknak. Biar saya jea yang guna untuk diri saya & Zafran. Agaknya dia fikir tu hasil titik peluh(lah sangat) bini dia join contest. Dia taknak guna apa yang bini yang menang. Bagus-bagus kalau fikir macamtu. Eh tak tau betul ke tak reason ni. Saya assuming jea. Ahaks.

Memang seronok shopping dengan free kredit ni. Saya shopping di SgShop bagai nak rak sangat. Ahaks. Cuma shopping online di SgShop ni leceh sedikit & banyak kejutan untuk second payment. Harga barangnya kalau dah campur segala mak nenek cas pun tak adalah murah mana. Kalau nak shopping online guna duit sendiri, memang saya tak akan pilih SgShop sebagai first choice. Baik Lazada. Kalau pakaian, Zalora.  Tapi semua barang sampai dalam keadaan baiklah. Kualiti pun not bad.

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
First parcel in good condition

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
second one also

Dapat Sepuluh Barang Dari SGShop Dengan Hanya RM11.90
yang last pun sama

Anyway to organizer iaitu Farah & Solehah, thanks for selecting me as one of your giveaway winner. To Sgshop, thanks for these shopping kredit.

Share this:

CONVERSATION

22 comments:

  1. rezeki menang giveaway kan.. dapat la beli barang free.. ehhh.. haha

    ReplyDelete
  2. Tahniah radhia.. untungnye mcm2 dpt hasil.kemenangan

    ReplyDelete
  3. saya pun ada menang. barang dah smpi malaysia. tunggu nak sampai rumah je sekarang. nanti nak share juga hehe

    helloaiman

    ReplyDelete
  4. wahhh sakan bersopim tu... pape pun tahniah ye..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. bestnyaa .. smoga dimurahkan rezeki slalu kak :)

    ReplyDelete
  6. Gigih baca ingat kan betul beli barang semurah tu di SGS shop. hehe, kos shipping jer dah berapa. Huda pun dah 2 kali shopping kat SGS, Alhamdulillah memang berbaloi2.

    ReplyDelete
  7. bestnyaaaa shopping. dapat banyak plak tu lagilah syiook hihi..

    ReplyDelete
  8. best giler....so lucky kak Radhia <3

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat 200 free macam tu. Haritu tak sempat nak join contest ni :(

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, tahniah kak Radhia..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah rezeki memang tak kemana.. Tahniah sis

    ReplyDelete
  12. Alhamdulilah .. tahniab radhia.. murah rezeki sokmo..

    ReplyDelete
  13. Mesti best. Apa apa pun tahniah.

    ReplyDelete