Menang Barangan Tolly Joy Bernilai RM100 Dari TOLLYJOY X AZLINDA Hari Raya Giveaway 2017

Printscreen video nama saya naik di Random Name Picker, yang membolehkan saya memenangi barangan tollyjoy

Wohooo..First time saya menang barangan bayi bernilai RM100. Semua barangan adalah produk Tollyjoy. Saya menang barangan Tollyjoy semua ni dari TOLLYJOY X AZLINDA Hari Raya Giveaway 2017 di Facebook yang dianjurkan oleh blogger Azlinda Alin.

Parcel yang diterima di dalam kotak

Antarat barangan TollyJoy yang saya terima adalah satu botol baby laundry detergent, baby accessories & vegetable liquid cleanser & tiga paket baby wipes. Selain itu, 20 pieces of diaper pull up pants pun dapat jugak.  D saiz XL pulak tue. Memang baguslah beri saiz besar sebab Dak Zafran sekarang pun dah guna saiz L. Set mandian travel pun dapat jugak. Dalam set ni ada shampoo, body bath, lotion & powder. Cukup dah stock untuk hampir setengah tahun. Hehe.

 Close up produk-produk Tollyjoy

 Baby wipes & toiletries travel pack

baby laundry detergent, baby accessories & vegetable liquid cleanser 

To organizer Azlinda Alin, thanks for selecting me as one of your GA winner. To Tolly Joy, thanks for all these lovely useful prizes.

Share this:

CONVERSATION

17 comments: