MERDEKA GIVEAWAY BY PENSELDUABEE.BLOGSPOT.COM Tamat

MERDEKA GIVEAWAY BY PENSELDUABEE.BLOGSPOT.COM telah pun tamat pada 31/8/17. Semua peserta diminta untuk memeriksa semula sama ada memenuhi semua syarat giveaway atau tidak terutamanya syarat yang kena komen di mana-mana dua entri.  Tidak termasuk komen di entri giveaway yea. Syarat yang melibatkan follow media social seperti fb, G+, twitter or IG masih boleh lagi dimaafkan jika ada yang tak dapat buat.


Saya beri masa sehingga 15/9/17. Jika masih lagi tidak follow terutamanya syarat yang kena komen di mana-mana dua entri, penyertaan akan terbatal.  Saya kena buat macamni sebab nak berlaku adil kepada peserta yang follow syarat ini.

Cara saya memeriksa samada peserta cukup komen di dua entri atau tidak, saya refer di widget top komentator di sidebar. Jika hanya tertera dua komen & kurang di nama peserta, maknanya penyertaan masih belum layak lagi. Walaupun syarat mengatakan komen di dua entri dah cukup, seperti saya sebut mula-mula 'tak termasuk komen tinggalkan link penyertaan di entri giveaway'. 

Ok, cepat-cepat check samaada dah follow semua syarat ke tidak. Cara nak tahu samaada penyertaan diterima atau tidak, semua syarat ada follow ke tidak, klik di SINI (url:http://bit.ly/2CaF6JB) . 

Senarai Nama Peserta, boleh klik di SINI (url: http://bit.ly/2CaF6JB).

Share this:

CONVERSATION

8 comments: