Menang SGSHOP MERDEKA GIVEAWAY


Yeayyyyy.. Menang shopping kredit SGSHOP Malaysia lagi. Sebelum ni saya dah pernah menang free kredit bernilai RM200 dari 2 giveaway berbeza (boleh klik link http://bit.ly/2BQKC1c kalau nak baca entri saya menang kredit). Kali ni saya menang lagi RM100. Saya menang dari SGSHOP Merdeka Giveaway yang dianjurkan oleh blogger Zuraiiny.


blog penselduabee terpilih sebagai salah seorang penerima shopping kredit

Barang-barang yang saya pilih untuk mengunakan shopping kredit saya menangi ialah shoulder bag, chiffon blouse &  female backpack. Total harga & dicampur dengan delivery charges & servis charges dalam RM126. Since shopping kredit yang saya dapat RM100 jea, saya kena tambah dengan duit sendiri RM26. Still berbaloi jugaklah kan dapat 3 barang dengan hanya bayar RM26 sahaja.


Shopping kredit bernilai RM100 telah dimasukkan ke dalam akaun SGShop saya pada 12/9/17.

Bila barang-barang dah sampai, semuanya dalam good condition. Cuma 2 daripada 3 barang yang order tak menepati citarasa saya. Inilah kelemahan saya bila shopping online ni. Banyak barang yang saya order online ni, expectation tak sama dengan reality. Sebab itulah saya prefer shopping offline.  Just nasib baik barang-barang yang saya terima ni sedikitpun tak ada defect & tak guna sepenuhnya duit sendiri.



Anyway, blogger Zuraiiny, thanks for selecting me as one of your giveaway winner. To Sgshop, thanks for these shopping kredit.

Share this:

CONVERSATION

5 comments: