Won Tolly Joy Products Worth RM150 From CNY Giveaway For Tolly Joy


Wohooo.. Ini adalah second time saya menang barangan bayi Tolly Joy. Nilai barangan yang saya menangi adalah RM150. Sangat lumayan bagi saya. hehe. Saya menangi dari CNY Giveaway For Tolly Joy yang dianjurkan oleh blogger mommy jane (www.mommyjane.com)

Parcel yang diterima di dalam kotak

Pemenang dipilih berdasarkan caption & gambar yang paling kreatif oleh Jane Chua. Gambar juga haruslah diambil bersama-sama dengan anak & produk Tolly Joy. Sebab tengok hadiah-hadiahnya sangat menarik & sesuai pula untuk Zafran & bakal adiknya, saya langsung tidak melepaskan peluang untuk mencuba nasib memenangi giveaway ini.



Tengok-tengok rezeki berpihak kepada saya & anak-anak. Saya adalah salah seorang daripada 5 pemenang. Tak sangka betul boleh menang contest ni. Sebabnya saya ni susah nak menang contest yang pemilihan pemenangnya melibatkan kekreatifan ni. Saya kan berat otak kiri. Tak berapa nak kreatif.  Contest contest macam ini susah nak menang. Tapi kali ada rezeki. Alhamdulillah.

Antarat barangan TollyJoy yang saya terima adalah toiletries travel pack, musical toy, towel, feeding bowl set, nursing bag, baby wipes with container, portable drying rack & 4 piece feeding set.

Produk tolly joy saya menangi

To organizer Jane Chua, thanks for selecting me as one of your GA winner. To Tolly Joy, thanks for all these lovely Tolly Joy baby products.

Share this:

,

CONVERSATION

25 comments:

  1. Wahhh bestnya, rezeki bakal baby tu!

    ReplyDelete
  2. Wahhh... Best nyer... Bertuah sangat... Saya kalau bab caption nih mmg hampehhh ler...

    ReplyDelete
  3. waahh tahniah! best nya semua hadiah tu.. ^^

    ReplyDelete
  4. wah...bestnya..banyak tu hadiahnya...
    tahniah..

    sambil-sambil tu jemput singgah di Blog saya juga

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..tahniah rezeki sangat kan..jimat..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. rezdki anak2

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Tahniah Radhia..

    ReplyDelete
  8. Tahniah .... Rezeki sgt ni.

    ReplyDelete
  9. wahhhh tahniah sis..rezeki anak tu

    ReplyDelete
  10. wahhh. bnyknya barang! bestnya masa buka tu.. hehe

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah, tahniah kak Radhia, murahnya rezeki akak kali nie.. Best pulak hadiah2 yang menang tue..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah rezeki akak dan anak-anak :)

    ReplyDelete