Suka makan Kebab Croissant di Kyros Kebab, PKNS Shah Alam Sejak Dari Zaman Bujang Lagi

Eh saya kan perempuan. Patut tajuknya 'sejak dari zaman anak dara la kan. Salah tajuk tu. Ahaks.

Abaikanlah tajuk tu. Nak cerita masa zaman sebelum kahwin dulu, kalau ada di PKNS Shah Alam, mesti singgah makan di Kyros Kebab. Memang suka makan di situ. Family pun sama.

 Lamb Kebab Croissant


Saya suka order kebab croissant. Roti crossaint dikombinasi dengan daging kebab, memang sedap. Kebabnya lembut jea. Tak liat.

Baru-baru ni ada pergi PKNS. Teman Kimchi nak tempah uniformnya. Selesai urusan Kimchi ajak makan di Kyros Kebab.

Lamb kebab

Saya macam biasa order crossaint kebab. Rasa tetap mantain. Sedap dan cukup rasa. Kimchi pulak order lamb kebab. Dia komen kebab pasar malam bangi lagi sedap. Huh. Sabau jeala.

Lokasinya betul-betul berdekatan dengan escalator

Harga kalau compare pasar malam opkos agak pricey. Dalam range belas belas ringgit macamtu. Macam Lamb Croissant, harganya RM11. Yang lamb kebab pula, pun sama harganya Portion pun sedang sedang jea.

Tapi bagi saya croissant kebab sedap. Ada pergi situ lagi, yang sama saya akan order.

Share this:

CONVERSATION

2 comments: