Appreciation Lunch For Auntie Didie At Secret Recipe

Auntie Didie tolong jaga Dak Zafran dan Dak Zafirah dengan penuh kasih sayang dari lepas saya habis cuti bersalin hingga Dak Zafirah berumur 8 bulan. Sebagai tanda penghargaan belanja Auntie Didie di Secret Recipe.




Just pergi Secret Recipe yang berdekatan dengan rumah jea. Nak pergi jauh-jauh, takut lewat pula nak jemput Zafran dari Bright Atfal. Tak apalah Secret Recipe not bad apa. Banyak jea pilihan menu yang sedap-sedap.

Macam Didi pilih Carbonara with crispy beef strips. Sangat sedap, creamy dan tak muak. Saya pulak pilih jalan selamat iaitu order yang biasa makan, Lasagna Chicken. Sebab tahu confirm sedap.



Tapi bila makan yang Didi punya, rasa sedap pulak. Menyesal pulak tak cuba yang tak pernah makan macam Didi. Masalah dengan saya ni asal bila nak adventerous iaitu nak cuba yang baru, confirm dapat yang tak sedap. Huhu.



Untuk drinks pula saya order Caramel Latte. Didie pula order iced Salted Caramel Latte. Ermm..Didi punya lagi sedap. Pandai betul Didi order.


Sedap betul iced salted caramel latte ni

To Didie, thanks  a lots, jaga Dak Zafran dan Dak Zafirah dengan penuh kasih sayang. Dak dak membesar dengan sihatnya. Dak Zafran dan Dak Zafirah doakan semoga Auntie Didi dapat mencapai segala yang dihajati.

Dak Zafirah sayang auntie

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 comments:

  1. Saya tak pernah cuba menu2 tu.. selalu beli kek je.. bolehlah cuba..

    ReplyDelete
  2. didie lepas ni tak jaga depa lagi ke?

    menu kt SR mmg sedap2 belaka sbb tu x leh g selalu... sy laa...tp kalu org belanja ehemmm hahahaha

    ReplyDelete