Surya S Great Grain │Lima Makanan Sunnah Dalam Satu Pek

Pengambilan Makanan Sunnah Rasulullah SAW sememangnya tidak dinafikan sangat memberi manfaat kepada tubuh badan. Antara makanan Sunnah nabi adalah seperti Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan Madu.

Adalah lebih bagus jika mengambil makanan Sunnah nabi yang pelbagai jenis kerana  setiap makanan mengandungi khasiat tersendiri

Tapi kadang-kadang disebabkan kekangan masa dan juga lain-lain factor, kita tak sempat untk mendapatkan banyak jenis makanan Sunnah.

Jangan risau dengan masalah ini. Kerana Surya ada mengeluarkan minuman kesihatan yang mengandungi lima jenis makanan Sunnah. Produk ini adalah Surya S Great Grain. Hanya dalam satu pak, terkandung kesemua khasiat makanan Sunnah ini.

 
Makanan Sunnah yang terkandung dalam Surya S Great Grain adalah Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan Madu.
Kesemua makanan Sunnah mempunyai kebaikkan dan khasiat tersendiri. 

Habbatus Sauda
Mengandungi pelbagai nutrisi seperti vitamin B, E, Zat Besi, kalsium, zink, magnesium dan juga kaya dengan antioksidan. 



Dengan vitamin dan mineral yang berlainan, kebaikkan Habbatus Sauda termasuk sifat anti penuaan, mengelakkan sembelit dan masalah penghadaman, menstabilkan tekanan darah, elakkan risiko kanser, menguatkan system imun dan juga sifat penggalak susu semulajadi untuk ibu yang menyusu.

Zaitun
Kaya Dengan Antioksidan Mampu Mengurangkan Risiko Diserang Penyakit-Penyakit Kronik, menyelesaikan masalah cacing dan parasit dalam perut,  mampu membantu mendapatkan berat badan yang diidamkan dan pembantu mengatasi masalah sembelit



Delima
Mempunyai vitamin C, B dan K, magnesium, kalsium, zink, zat besi dan fosforus dan juga serat. 

 
Buah Tin 
Sumber antioksidan vitamin A dan K yang baik untuk kesihatan. Selain antioksidan, buah tin juga mengandungi protein, vitamin B, C dan D, zat besi, kalsium, kalium, fosfur dan mineral lainnya.



Madu
Mengandungi semua zat yang diperlukan oleh badan kita untk hidup seperti enzim, pelbagai vitamin, dan mineral dan air dan juga pinocembrin iaitu antioksidan yang boleh meningkatkan fungsi otak.




Selain 5 makanan Sunnah, Surya S Great Grain juga mengandungi 18 Bijirin iaitu beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras perang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel aprikot, kacang hitan, benih chia, beras pulut.

Surya S Great Grain juga dipak dalam bentuk sachet. Jadi senanglah dibawa ke mana-mana terutamanya ketika travel.  Tak kira di mana kita berada, Surya S Great Grain masih boleh diminum kerana adanya dalam bentuk sachet. 



Jom cepat-cepat dapatkan Surya S Great Grain supaya tubuh badan mendapat kesemua khasiat kelima-lima makanan Sunnah ini. Surya S Great Grain boleh didapati di semua  cawangan Watsons, butik Himalaya, farmasi tempatan terpilih & Shopee. 

Jika ingin mengetahui maklumat lanjut mengenai Surya S Great Grain ( seperti cara pembelian, harga dan etc), boleh layari di
FB: https://www.facebook.com/Surya.Malaysia/
https://www.instagram.com/surya.malaysia/


Share this:

CONVERSATION

4 comments: