TG R&D Centre Hari Raya Open House At TG Tower

Jamuan raya TG R&D Centre tahun ini adalah jamuan raya TG yang pertama yang saya join. Tak pernah lagi join jamuan raya yang hampir big scale macamni. Selalunya small scale jea.

Agak meriah sambutan dari kalangan staff untuk jamuan ini. Hampir 50% staff tukar baju raya especially male staffs. Boleh tahan gak depa ni melaram.



Menu yang dijamukan untuk staff boleh tahan jugak banyak pilihannya. Ada nasi beriani, nasi putih, udang masak butter, ayam masak merah, dalca, acar, papedom, buah-buahan, rending ayam, ketupat palas, the Tarik. 



Western pun ada iaitu spagethi oglio seafood uolss. Satay ayam dan daging pun tak ketinggalan..Lepas tu variety of kuih-muih macam brownies, acar lauk, koci dan cream puff. Walaupun ada limit amount nak ambil setiap makanan, tapi still kenyang kot lepas dah makan semua. Sebab ambik semua jenis kan. Just limitkan amount jea. Macam setiap dessert ambil 1pcs each. Kalau sate 5 cucuk/seorang.


Bagus jugaklah PIC  set kan rules macamni. Dapatkan elakkan pembaziran. Even kebanyakkan tempat buffet ramdhan pun ada buat reminder lebih kurang macamni. Alah yang mengatakan setiap makanan yang tak habis akan dikenakan cas tu.



Time tengah makan, MC announce pemenang cabutan bertuah dan best dress untuk seorang perempuan dan lelaki. Saya ada menang lucky draw. Ada menang pulak kali ni. Dapatlah voucher KFC.




Dah selesai majlis, bergambar-gambar dengan former team. Ikut pemerhatian saya, male staff yang lagi ramai bergambar. Ber OTTD bagai. Kalah female staff. Ahaks. 



Habis bergambar, kena sambung kerja balik. Sedap jugak semua juadah raya jamuan ni. Paling penting agak happening.

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. Wah.. rezeki tu dapat voucher KFC..

    ReplyDelete
  2. Wah untung dapat makan-makan sempena hari raya walaupun raya sudah habis

    ReplyDelete