Kenyangkan Perut Di Little Penang Café

Penang adalah satu tempat di Malaysia yang terkenal dengan syurga makanan. Sampai-sampai sahaja Penang, memang aktiviti akan padat dengan makan. That’s why Penang adalah satu tempat yang saya tak pernah jemu pergi. Biar banyak kali mana pun sampai.


Tapi tiba-tiba terasa nak makan makanan Penang dan time tu pulak di Saujana, jauh jugak kalau nak pergi Penang. Melainkan kalau dari Taiping, rumah parents Kimchi, itu tak apa. Teringin jea time tu jugak pi Penang.




So, apa boleh buat kalau tiba-tiba teringin nak makan makanan Penang, pergi jea Little Penang Café. Kat situ ada macam-macam menu Penang. Okla dari tak dapat nak makan di Penang

 Assam Laksa

 Nasi Lemak Penang(Chicken)

 Nyonya Fried Chicken Set

Makan di Little Penang Café, order Nasi Lemak Penang(Chicken), Assam Laksa dan Nyonya Fried Chicken Set. Rasanya oklah. Minuman pulak order Penang Local Coffee Ice.

Penang Local Coffee Ice

Maksud jumpa makanan Penang di Little Penang Café bukanlah akan jumpa jumpa nasi kandar, Sup kambing dan lain-lain makanan popular Penang di Little Penang Café. Cuma masakan di situ adalah masakan cara orang Penang. Agitulah.



Betul-betul nak makan makanan popular Penang, kena pergi jugaklah Penang. Apapun, semua menu di Little Penang Café not bad. Paling suka coffee nya.


Share this:

CONVERSATION

3 comments: