My SIL's Master's Convocation Ceremony At UKM Bangi

Tahun ni jadual my sil, Mimi padat dengan latihan kadet ptd. Kena fokus betul betul supaya dapat menamatkan latihannya pada tahun ini dengan jayanya.. Alhamdulillah. She did it. Awal bulan November ini, Mimi dah mula kerjaya sebagai PTD di bawah Kementerian Industri Utama(KIU).. Tahniah Mimi



Tahun ini bertambah manis lagi buat  mimi kerana ada menerima ijazah sarjana. Pengajian sarjana Mimi mula pada dua tahun lepas dan berjaya disiapkan pada akhir tahun lepas. Majlis konvokesyen SIL diadakan sehari sebelum SIL melaporkan diri di KIU. Double achivement of My SIL. Another Congrats to you, Mimi.


Hadiah konvo mimi daripada keluarga


Kami yang berkelapangan of course tidak melepaskan peluang untuk turut serta memeriahkan majlis konvokesyen Mimi. Walaupun tahu confirm padat dengan orang dan dengan cuaca panas sekali, tapi itu semua bukan alasan untuk tidak menghadiri majlis yang sangat bermakna bagi Mimi.



Cuaca panas terik semasa sebelum majlis bermula. Lepas majlis dah tamat, cuaca cantik sangat. Sebab baru lepas hujan. Ngam ngam hujan berhenti bila majlis tamat. Apalagi sakanlah bergambar. Kimchi dan Mel tidak lepaskan peluang bergambar memakai jubah master mimi.




To my SIL, you are such an achiever. Nothing is imposible to you. Looking forward makan nasi minyak majlis mimi pulak..hehe.


Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. Alhamdulillah...tahniah to your sister..selesai dah kan belajar tapi panjang lagi perjalanan...

    ReplyDelete
  2. cantiknya SIL kak Radhiah! Congrats dah dapat sarjana, all hard work and efforts paid off

    ReplyDelete
  3. Wah tahniah for all all her efforts ... Seronok tengok orang konvo ni.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Mimi. Moga terus berjaya di masa akan datang.Aaminn

    ReplyDelete