Won Tolly Joy Products Worth RM150 From Father's Day Contest With Ben Ashaari






Wohooo.. Ini adalah third time saya menang barangan bayi Tolly Joy. Nilai barangan yang saya menangi adalah RM150. Sangat lumayan bagi saya. hehe. Saya menangi dari Father's Day Contest  yang dianjurkan oleh blogger otai tidak lain tidak bukan Ben Ashaari




Pemenang dipilih berdasarkan caption & gambar yang paling kreatif oleh Ben Ashaari. Gambar haruslah ayah bersama-sama dengan bayi dalam keadaan yang mencuit hati. Caption juga haruslah kena dengan gambar tersebut dan juga kelakar. Sebab tengok hadiah-hadiahnya sangat menarik & sesuai pula untuk Zafirah & bakal adiknya, saya langsung tidak melepaskan peluang untuk mencuba nasib memenangi giveaway ini.


Parcel yang diterima di dalam kotak


Tengok-tengok rezeki berpihak kepada saya & anak-anak. Saya adalah salah seorang daripada 5 pemenang. Tak sangka betul boleh menang contest ni. Sebabnya saya ni susah nak menang contest yang pemilihan pemenangnya melibatkan kekreatifan ni. Saya kan berat otak kiri. Tak berapa nak kreatif.  Contest contest macam ini susah nak menang. Tapi kali ada rezeki. Alhamdulillah.

Antarat barangan TollyJoy yang saya terima adalah sabun mandian head to toe, 2 rattles, baby wipes, lebih lima set baju untuk newborns, pencuci baju, baby wipes dan lampin.


Produk tolly joy saya menangi



To organizer Ben Ashaari, thanks for selecting me as one of your GA winner. To Tolly Joy, thanks for all these lovely Tolly Joy baby products.

Share this:

,

CONVERSATION

2 comments: