Setia City Mall: Our New Window Shopping Port


Saya & Mr. Abang dah jumpa port lepak baru iaitu Setia City Mall. Sebelum ni punyala kami pergi shopping mall yang jauh seperti One Utama & Jusco Bukit Tinggi, sebab ingatkan dua mall ini ajeala yang paling dekat dari Puncak Alam. Rupa-rupanya ada shopping complex yang lebih dekat.
The funny thing is saya & Mr. Abang selalu pergi Tesco Setia Alam tapi tak pernah tahu yang kami dah dekat dengan Setia City Mall.
Bagaimana kami jumpa Setia City Mall, ceritanya begini. Actually mula-mula kami plan nak pergi Jusco Bukit Tinggi ikut Jalan Meru Tambahan. Time on the way, tiba2 saya teringat Lina(my labmate) ada bagitau yang Setia City Mall berdekatan dengan Tesco Setia Alam.. Terus saya suggest Mr. Abang pergi ke situ. Disebabkan kami berdua tak tahu lokasi Setia City Mall, terpaksala guna GPS. Rupa-rupanya memang sangat dekat dengan Tesco Setia Alam.
Setia City Mall sangat luas  & banyak store outlet, hampir sama dengan Midvalley. And then ada GSC. Itu yang penting...=). Setia City Mall dijadikan port baru lepak kami sebab dekat dari Puncak Alam.






Setelah shopping, kami just jalan2 & lunch di Pizza Papa Johns. Kami order Set A which have a set of breadstick, a set of potato wedges, two glasses of soft drink & 9' of pizza. Breadstick dimakan dengan cheese sauce/cream yang sangat sedap. Untuk jenis Pizza, saya order Chicken Super Papa. Walaupun liat sedikit (susah nak potong, last2 makan pakai tangan sebab dah lapar sangat) pun sedap jugak. Kelainan yang ada di Pizza Papa Johns compare dengan Dominos & Pizza Hut adalah cheese sauce/cream. Cheese sauce/cream yang sedap ni boleh dimakan dengan breadstick, wedges & juga pizza. Oh yea, satu lagi nak komen wedgesnya sangat lembut di dalam & crispy di luar.



 Sempat lagi main game

 Bread stick

 Potato Wedges
Chicken Super Papa Pizza & the yummy cheese cream/sauce

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. The business will pay the secret shopping organization for their administrations which incorporates the customer pay.
    www.pureparima.com

    ReplyDelete