Zainun's Crib nak pergi umrah

Akhirnya sudah tiba turn mak & abah untuk menunaikan ibadah umrah bersama, yang juga turut disertai oleh uwan, induk & Paklong. Untuk mak, induk & Paklong, ini adalah kunjungan Kaabah yang pertama bagi mereka. Abah & Uwan dah pernah pergi dah.

Semua anak-beranak Zainun (termasuk cicit, Dak Zafran & cucu menantu, Kimchi) turun padang untuk menghantar mereka ke airport. Even Maktih yang dari Terengganu pun turut join sekali.

Sebelum ke KLIA, semua berkumpul di rumah Makchik untuk lunch. Saya & Kimchi sampai lambat sebab jem & also janji melayu. Teheee..Jangan marah, uolsss…:P. Tapi sempat jugakla lunch walaupun diaorang dah nak gerak.

Lepas saya & Kimchi habis makan, terus gerak ke airport. Di KLIA, semuanya bergambo sakan. Macam semua yang nak pergi umrah. Biasala, jarang-jarang dapat semuanya kumpul bersama. Bila dah dapat berkumpul, kenala capture precious moment ni dengan bergambar.
 Gediks Family
 
Kaum kerabat Zainun
 
 With nenek muda yang nak pergi umrah..hehe
 
  
 Dak Zafran buat muka konfius
 
  
Keras jea tangan pegang monopod..
 
 Geng umrah tengah dengar briefing
 
 
 
 Geng umrah yang under same travel agent
 
 Time ni dah nak gerak ke departure gate
 
 Already check in
 
 Said goodbye to us
 
 
 Abah, mak..jangan risau..kitaorang boleh jaga diri sendiri..
 
Say goodbye to them dalam pukul 6pm. Kami , anak, cucu & cicit Zainun berdoa agar segala urusan mereka dalam menjalankan ibadah umrah dipermudahkan oleh Allah S.W.T. Aaminn..
 

Share this:

CONVERSATION

1 comments: