Take a break from Cooking Duty & Iftar at Casa Putra Bistro

Kali ni nak berehatla pulak dari memasak. Hari-hari memasak. Even Baazar Ramadhan pun tak pergi lagi. Gigih memasak hari-hari. So, apalagi berbuka di luarla.
Ingatkan nakla pergi berbuka di tempat yang best, contohnya di Monterez Golf Resort. Tapi disebabkan masa sangat terhad, and then Kimchi pun balik pukul 7pm, so just berbuka di Golf Club yang ada di Saujana.
Juadah di situ tak berapa nak banyak. Kenala dengan harga RM35/pax. Tapi kambing bakar tetap ada. Just rasanya liat sedikit. Tak banyak juadah pun, still ramai orang yang berbuka di situ. Memang kena beraturla bila nak ambik makanan. Makanan pulak cepat habis. Nasib baik cepat topup makanan. Kalau tak jatuh reputasi kalau makanan tak cukup untuk customer.






Bila dah selesai berbuka, balik-balik rumah still kena fikir apa nak dimasak untuk sahur esoknya. So, tak adala take a break sangat pun. Dah nama pun perempuan. Susah nak lari dari tugas memasak even untuk sehari. Bak kata uwan orang perempuan selagi tak pejam mata, selagi tuela kena memasak. Tak boleh escape dah..huhu.ok.

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 comments:

  1. Kambing panggang - Menu wajib juadah berbuka ala bufet.
    Setuju sangat bab balik rumah still kena fikir menu bersahur tu... hrmm

    ReplyDelete
  2. sedap2nya menu berbuka puasa tu..btw selamat hari raya aidilfitri sis. sy dah follow blog :)

    ReplyDelete
  3. Thanks sis..Selamat Hari Raya to you too@Farhain Azmi

    ReplyDelete
  4. your son is really cute..


    jemput la singgah makan kuih raya

    http://blurrr4evablurr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. thanks sis..tapi perangai pun 'cute' jugak..huhu..:P..@anys nadhilah

    ReplyDelete