Anak Han Solo & Princess Leia Pulak Yang Jadi Villain Dalam Movie Star Wars


Dalam movie Star Wars The Force Awakens, anak Han Solo & Princess Leia (now is General Leia) pulak villain utama. Namanya adalah Kylo Ren. Kalau sebelum ini atuknya yang jahat iaitu Darth Vader a.k.a Anakin Skywalker. Yang menentang kejahatan Kylo Ren adalah Rey. Rey juga ada kuasa Jedi, yang mampu  mengalahkan Kylo Ren dalam The Force Awakens. So, Rey kemungkinan juga nak kepada Princess Leia & Han Solo atau Luke Sklwalker. Dalam movie ni, still belum tahu lagi. Maybe in next sequel akan reveal siapakan parents sebenar Rey.  Inilah cara Star Wars buat come back, yang mengisahkan cucu-cucu Darth Vader pula.

Ada android yang baru & juga comel dalam movie ni. Namanya BB-8. Tuan BB-8 adalah Poe, seorang juruterbang Kumpulan Resistance (diketuai oleh General Leia).


Sangat sedih time Han Solo kena bunuh. Han Solo dibunuh oleh anaknya sendiri, Kylo Ren semasa Han Solo cuba memujuknya supaya kembali ke pangkal jalan, ke yang jalan lurus, & so on..heh heh. Next sequel tak ada dahla watak Han Solo. Frust menonggengnya..huhu.

Nak tahu full betul-betul full review movie ni, just google sahaja. Banyak dah blog yang ada buat full review movie Star Wars ni. Saya just cerita apa yang kelainan dalam movie ni compare dengan sequel sebelum ni. Overall, Star Wars The Force Awakens  memang outstanding. Tersangat berbaloi untuk ditonton.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment