Farewell For Qema, The ALH Operation Misi ( =P) At Chacup Cafe, Denai Alam.

Geng Baju Hijau.Bos-bos jea takdo..

Tak ada dahla misi untuk bebudak Nepal. Yang nak bagi ubat kalau diaorang headache, yang nak bagi krim sapu kalau kena gatal,yang tolong isukan leave kalau MC, yang tolong arrange pergi hospital Sg. Buloh kalau dah serius & banyak lagila.
Satu lagi tak ada lagila yang lunch eater setia di ALH Cafeteria. Peneman akak-akak kalau tak makan di luar. Tak ada lagila adik yang boleh kitaorang sakat.huhu..
So much Qema's moment that we alls will going to miss.

Celebrate Qema's farewell di Chacup Cafe, after office hour. Biar boleh lepak lama sedikit. Tak ada pressure.


Makanan di Chacup Cafe pun sedap. Saya order Grilled Dory & Chocolate 3 layers. Sangat sedap. Walaupun Grilled Dory saya dah sejuk (sebab nak tunggu semua sampai & saya order awal), cheese sauce still sedap & tak muak.. Saya boleh bagi 4 out of 5 star. For the price, dalam range affordable bagi saya. Just got one comment on the cake. Cake yang kitaorang makan agak dry. Tak nak review banyak-banyak pasal food sebab entry ni nak focus on Qema jea.

Chicken Chop yang portion nya sangat besar.

Ini saya punya meal & drink. Grilled Dory & Chocolate 3 layer.

Sesi potong farewell cake

Operation Men

To Qema, we alls wish you the best of luck. Mana tahu ini adalah terbaik buat Qema. Supaya Qema dapat yang lebih better & life Qema pun akan jadi lebih better(cakap macam pasal lelaki pulak.hehe). Just believe in Allah S.W.T. Last but least, jangan lupa kitaorang kat sini  & always keep in touch with us yea.


Share this:

, ,

CONVERSATION

2 comments: