Menang Giveaway Logo & Header by Stanzaku

Alhamdulillah sangat-sangat sebab memenangi  segmen Giveaway Logo & Header by Stanzaku (url: http://bit.ly/2l4FwHN). Dengan memenangi segmen ini, saya  dapat Header blog free, yang akan dibuat oleh blogger KA (url: http://www.stanzaku.com/).

Saya ni tak memang nak kreatif. Buta seni & berat otak kiri. Huhu. Kalau tengok template blog lama saya tersangatlah simple. Header pun tak ada. Nak design sendiri tak pandai. Bila  menang blog header, rasa bersyukur sangat. Akhirnya blog saya adalah sedikit sentuhan pakar seni.


Saya memang serah sepenuhnya kepada KA untuk design header blog saya. Saya tak dapat nak advise banyak. Macam saya cakap tadi saya ni buta seni.  Dan KA tak kisah pun dengan kebutaan seni saya,hehe. KA cakap dia cuba buat sekretatif yang boleh. Dan resultnya, header yang KA buat untuk blog saya memang cantik. Sentuhan dari pakar kan. KA macam study sedikit pasal saya di blog saya. KA dapat tahu saya adalah Chemist. Sebab tu header yang dibuat ada diselitkan dengan tema seorang chemist iaitu ada calculator, reaction notes, stationary & etc. 




Saya No 4 terpilih..yeay...


Header designed by Blogger KA

Anyway, Thanks to blogger KA kerana pilih saya sebagai salah seorang pemenang & design header blog yang cantik untuk saya.

Share this:

CONVERSATION

2 comments: