Voqq Skincare Mampu Tingkatkan Keyakinan Diri Wanita

Zaman sekarang, banyak faktor yang boleh menyebabkan kulit wajah kita cepat rosak dan kedut. Kata saintifiknya, kadar penuaan kulit muka semakin meningkat. Antara faktor penyebab kadar penuaan kulit muka semakin meningkat adalah terdedah dengan asap kenderaan, asap rokok, sinaran UV dan banyak lagi. Semua faktor ini adalah di luar kawalan kita, yang sangat mustahil kita nak elak. Jadi, bergantung kepada diri kita sahajalah untuk mencari ikhtiar bagi melindungi kulit wajah supaya kekal sihat, muda & anjal. Jika tidak kulit wajah lama-lama akan menjadi kusam dan tidak bermaya, yang akan mengundang perasaan kurang keyakinan diri. 

Tapi jika masih lagi tidak dapat mencari ikhtihar untuk menyelesaikan masalah penuaan kulit muka, tidak perlu gusar dan susah hati. Ini kerana  DS Pesona Beauty Spa telah pun membangunkan rangkaian produk penjagaan kulit wajah berasaskan ekstrak tomato yang diberi nama Voqq skincare.


Menurut Pengasas  DS Pesona Beauty Spa, Datin Nur Samsidar Mohd Zain, beliau membangunkan produk penjagaan kulit wajah adalah untuk memberi kelainan kepada pelanggan-pelanggannya dengan mengunakan ekstrak tomato. Seperti kita sedia maklum, tomato mempunyai khasiat yang sangat memberi manfaat untuk kecantikkan kulit. Ini kerana tomato mempunyai lycopene iaitu antioksidan mampu melawan radikal bebas akibat daripada asap kenderan & semua yang saya dah sebut di atas.


Pengasas  DS Pesona Beauty Spa, Datin Nur Samsidar Mohd Zain yang membangunkan produk Voqq Skincare

Voqq Skincare terdiri daripada Facial Wash & Anti Aging Cream. Untuk mendapat hasil yang lebih berkesan, harus mengunakan kedua-dua Facial Wash & Anti Aging Cream ini. Ini kerana setiap Facial Wash & Anti Aging Cream mempunyai fungsi tersendiri bagi melambatkan proses penuaan kulit wajah wanita.

Kelebihan Voqq Facial Wash adalah:


Diekstrak dari tomato yang kaya dengan sumber lycopene, yang membantu kondisi kulit untuk kekal muda dan anjal seperti kulit bayi. Malah lycopene membantu melindungi kulit daripada sinaran UV.
Membantu melambatkan proses penuaan dan kedutan pada wajah.
Membantu mencerah dan menyerikan kulit kusam.
Dapat menyejukkan kulit dan menyerap lebihan minyak pada wajah
Selain tomato, Voqq Facial Wash juga diadun bersama oat untuk membantu menormalkan pH kulit sehingga dapat meredakan gatal atau rasa tidak nyaman pada kulit.
Membantu menyerap kelebihan minyak, menghilangkan bakteria pada wajah, serta membantu pengelupasan kulit mati. 
Merupakan pelembab alami yang dapat menenangkan kulit sensitif dan kering, membantu menjaga kelembaban almi kulit, sekaligus memiliki efek anti-oksidan.


Kelebihan Voqq Anti Aging Cream pula adalah:


Krim Voqq yang dibentuk seperti natto mengambil dua kali jumlah masa untuk dicampurkan berbanding krim biasa, ini membolehkan ianya  membezakan rupa dan menghasilkan texture seperti natto.
Voqqq juga membantu membebaskan kulit anda dari 10 bahan tambahan yang boleh menyebabkan kekeringan dan kekejangan  kulit seperti Surfaktan, silikon, paraben, denatured alkohol, minyak mineral, pigmen tiruan, bahan mentah haiwan, benzophenone, TEA dan sulfat
Voqq aadalah krim formula buatan tangan yang bebas daripada surfaktan dan silikon, membolehkan ianya menyerap dengan lebih baik ke dalam kulit berbanding dengan krim-krim lain.
Proses Penguraian semula jadi menggunakan minyak dan mentega untuk mengelakkan  keregangan dan mengekalkan kelembapan dan kelembutan krim.
Voqq mampu menyerap ke dalam kulit dengan lebih baik dan meningkatkan kesan kulit putih dalam masa yang begitu singkat.
Semasa penghasilan Voqq  teknologi vakum digunakan untuk menyedut  udara yang boleh bercampur masuk ke dalam krim semasa proses pembuatan untuk lebih menghasilkan tekstur seperti natto.


Ramai pengguna Voqq Skincare telah mendapat kesan yang baik hasil penggunaan Voqq Skincare ini. Jika tak percaya, lihat sahajalah testimoni-testimoni di bawah.

Maklumbalas daripada Pengguna Pertama: "salam sis. lepas guna produk voqq seriously puasss hatiii !! sebelum ni seye salah guna produk jerawat subur je kat muka. Selepas terlihat di majalah saya berminat nak cuba produk ni. Alhamdulilah jerewat makin berkurangan parut pun mula pudar . jarang ada produk yang berasaskan tomato sebab tu sayaa cuba. ape pun produk ni memaang terbaik.

Maklumbalas Pengguna Kedua: Hai semua.. Saya Kharni sebelum ni muka saya sangat teruk penuh dengan jerawat menggerutu dekat muka.nak keluar rumah pun rasa malu sebab muka sangat teruk penuh dengan jerawat.kawan-kawan saya pun semua menjauhkan diri dari saya. Puas saya mancari produk skin care untuk menghilangkan jerawat ni.akhir nye saya jumpa satu skin care yang tengah hot ni Voqq Skincare sekarang muka saya okey dah pakai dalam sama tempoh 2 minggu sahaja bersih dan glowing nampak usia muda dari muka seblum ni tq Voqq Skincare.

Hebatkan Voqq Skincare kerana produk berasaskan bahan semulajadi ini mampu mengembalikan keyakinan Kaum Hawa terhadap dirinya. 

Harga produk Voqq Skincare adalah affordable dan mampu milik iaitu:

Voqq Facial Wash
WM: RM75.00
EM: RM85.00

Voqq Anti Aging Cream  
WM: RM70.00
EM: RM80.00

Cepat-cepatlah dapatkan produk Voqq Skincare kerana produk berasaskan ekstrak tomato mampu menyelesaikan masalah kulit wajah. Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut (seperti maklumat syarikat, lain-lain testimoni, cara tempahan & etc), boleh layari atau hubungi di:

Facebook: Voqq Skincare HQ
Instagram: voqqskincarehq
No Tel: 019-612 8164

Kulit kekal muda & cantik dengan bantuan Voqq Skincare



Share this:

, ,

CONVERSATION

10 comments:

  1. bila tau produk brasaskan ekstrak smulajadi lebih rasa yakin nak guna =) harga ekonomik juga tu =D

    ReplyDelete
  2. Wah.. Best ye.. Produk semula jadi..
    sekarang makin banyak.. Kena pilih yang sesuai dengan kulit je..

    ReplyDelete
  3. Tomato mmg bagus untuk muka ni....

    ReplyDelete
  4. Best pencuci muka dia.. suka yanie..

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  5. Mcm best pulak yg berasaskan tomato niii

    ReplyDelete
  6. tomato sedap dimakan..sebab nak cantik..sekaranga de produk daripada tomato..best2..lagi satu pencuci dia wangi

    ReplyDelete
  7. tak yah tenyeh tomato dah kat muka pasni,tapi cik sue tomato makan mentah pun ye hehhehe

    ReplyDelete
  8. takyah leceh tumbok tomato hahaha

    ReplyDelete
  9. Produk yang menarik berasaskan tomato
    Janji Kita

    ReplyDelete