Shapee High Waist Maternity Briefs │Mampu Memberi Keselesaan Kepada Ibu Mengandung

Setiap kali pergi antenatal check up, nurse mesti memeriksa pakaian yang sedang dipakai oleh ibu mengandung. Adakah mengenakan pakaian yang sesuai untuk ibu mengandung atau tidak. Dari baju, seluar hinggalah kasut. Kalau tidak sesuai, kena dengarlah ceramah free daripada nurse.

Sebab apa kena ceramah free? Sebabnya pemakaian pakaian yang tidak sesuai kepada ibu mengandung boleh mengundang pelbagai masalah kepada ibu mengandung. Masalahnya adalah seperti sakit belakang, sakit kepala dan banyak lagi.

Pemakaian pakaian mengadnung yang tidak sesuai boleh menyebabkan pelbagai masalah kepada si pemakai. Salah satunya adalah sakit belakang (Sumber gambar dari google)

Kalau pakaian luaran harus pakai yang untuk mengandung. Inikan pakaian dalaman. Kena mengenakan yang sesuai untuk mengandung jugaklah. Mengenakan pakaian dalam yang sesuai dan selesa untuk ibu mengandung lagi penting. Sebab pakaian dalamlah akan menyokong postur tubuh badan ibu mengandung.

Nak cari pakaian dalam yang sesuai dan berkualiti untuk ibu mengandung tak susah pun. Ini kerana Shapee telah mengeluarkan rangkaian  pakaian dalam untuk ibu mengandung yang mengunakan teknologi mikro 3D Jepun yang inovatif.



Ibu-ibu mengandung pasti selesa & masalah sakit belakang dapat dikurangkan apabila mengenakan produk ibu mengandung keluaran Shapee ini. Sama juga seperti saya. Masalah sakit belakang & ketidakselesaan dapat dihindarkan dengan pemakaian Shapee High Waist Maternity Brief.



Shapee High Waist Maternity Briefs adalah adalah seluar dalam yang diperbuat daripada material 95% nylon dan 5% spande. Pada bahagian pangkal bawahnya pula adalah diperbuat 100% dari cotton. Ini adalah untuk pengudaraan bahagian perut kebawah yang mampu memberi keselesan kepada ibu mengandung.

Selain itu, pengunaan material-material ini pada Shapee High Waist Maternity Briefs juga adalah adalah supaya seluar ini elastik mengikut bentuk perut. Jadi tiada masalah apabila perut yang semakin membesar kehadapan kerana material-material tersebut dan juga reka bentuk yang inovatif yang dapat menyokong perut supaya lebih terletak dan seterusnya memudahkan pergerakkan.

Pemakaian Shapee High Waist Maternity Briefs dapat menyokong perut saya supaya lebih terletak dan seterusnya memudahkan pergerakkan

Memang banyak kelebihan Shapee High Waist Maternity Briefs ni. Rasa macam tak cukup ada dua helai sahaja. Kena tambah lagi koleksi Shapee High Waist Maternity Briefs dengan beli warna-warna lain. Haaa..lupa nak beritahu, Shapee High Waist Maternity Briefs ada banyak pilihan warna tau iaitu warna warna hitam, beige, dan pink. Harganya cuma RM36 untuk 2 helai.


Kalau berminat juga nak dapatkan Shapee High Waist Maternity Briefs seperti saya, boleh dapatkan maklumat lanjut (warna, cara pembelian, dah lain-lain) dengan layari di:

Website: www.theshapee.com

IG: https://www.instagram.com/shapeemy/

Share this:

CONVERSATION

9 comments:

  1. Wah sesuatu yang terkini dalam pembuatan pakaian...

    ReplyDelete
  2. alahai, comelnya radhia mengandung...heeee

    ReplyDelete
  3. Next bleh try nursing bra.. Mmg selesa sgt

    ReplyDelete
  4. wah...nanti kalau dah pregnant nk try ni juga la

    ReplyDelete
  5. Betul pakaian ketika pregnant ni kena selesa.

    ReplyDelete
  6. rasa macam memerlukan pulak. masuk wishlist ni nanti cakap kat husband >,<

    ReplyDelete
  7. rasa macam memerlukan pulak. masuk wishlist ni nanti cakap kat husband >,<

    ReplyDelete
  8. Wah bagus kan ada benda ni. Ibu hamil mesti selesa lagi lagi bila kandungan dah sarat.

    ReplyDelete
  9. Produk yang bagus untuk ibu-ibu mengandung..

    ReplyDelete