ZY Print Pack Sdn Bhd | One Stop Centre For Printing

Rasa buntu nak cari tempat yang menawarkan perkhidmatan cetakan secara borong/pukal dengan harga berpatutan. Jangan risau dan pening. Sebabnya ZY Print Pack Sdn Bhd adalah pusat sehenti yang terbaik bagi servis percetakan.



ZY Print Pack juga mampu menyediakan perkhidmatan mencetak mengikut speksifikasi yang disediakan oleh pelanggan sediakan atau ZY Print Pak akan design ikut concept pelanggan.

Serba sedikit mengenai ZY Print Pack. ZY Print Pack merupakan salah satu anak syarikat ZY Phyto Group of Companies. Semasa di awal penubuhan, ZY Print Pack asalnya adalah jabatan percetakan di bawah syarikat ZY Phyto Tech  Industries Sdn Bhd (kini dikenali sebagai ZY manufacturing).

Cetakan kotak dan label merupakan produk pertama yang dihasilkan oleh ZY Print Pack iaitu pada November 2016. Pada 8th March 2017, ZY Print Pack telah berdaftar di bawah SSM.

ZY Print Pack sentiasa mementingkan kepuasan para pelanggan. Ini kerana para perkhidmatan pelanggan akan sentiasa membantu pelanggan dalam setiap pertanyaan tentang servis yang ditawarkan.

Bawah adalah antara servis-servis yang ditawarkan oleh ZY Print Pack.



Harga yang ditawakan juga dijamin berpatutan serta mampu milik. Mesin-mesin percetakan yang dimiliki oleh ZY Print Pack cukup berkualiti bagi memenuhi kepuasan pelanggan. Bawah adalah gambar-gambar mesin yang digunakan untuk proses percetakan dan juga jenis produk yang dihasilkan bagi setiap mesin.





Jadi, jika ingin dapatkan maklumat lanjut mengenai ZY Print Pack, boleh hubungi:

En Mahadzir Abdullah 0187828898/ En Zulkepli Yusof: 0182278898 (untuk pertanyaan berkenaan dengan paper printing & premium item)

En Rubel Aswaadi: 0183178898 (untuk pertanyaan berkenaan dengan tshirt printing)

Share this:

CONVERSATION

10 comments:

  1. mudah. 1 tempat serves banyak services. tayah pening cari tempat lain =)

    ReplyDelete
  2. Wahhh menarik, servis pun lengkap.

    ReplyDelete
  3. Menarik 1 tmpt ade byk servis... terbaikkk 👍🏻👍🏻👍🏻

    ReplyDelete
  4. Oh boleh buat t-shirt juga ye..

    ReplyDelete
  5. boleh try buat tshirt family di sini

    ReplyDelete
  6. bagusnya..semua serba lengkap..kita bagi idea je..

    ReplyDelete
  7. bagus satu tempat je bole settle semua bab printing.Mesti trusted syrkt printing ni..

    ReplyDelete