First Birthday Celebration Party At Reka Zone Indoor Playland, IOI Puchong For Baby Aqil Yusof

Aqil Yusof pernah jadi anak asuhan Didi. Walaupun Didi bukan lagi babysitter, mak ayah nya tak pernah miss jemput Didi & kitaorang sekali ke  event anjuran mereka.





Baru-baru ini mak ayah Aqil Yusof organize sambutan hari jadi Aqil Yusof di Reka Zone Indoor Playland. Pun sama macam sebelum-sebelum ini, tidak akan lupa untuk menjemput Didi dan keluarga sekali bagi bersama-sama memeriahkan sambutan harijadi Aqil Yusof. Event kali ini saya sekeluarga dan Mus teman Didi untuk join.

The ball fountain in the middle of the foam ball arena

Kitaorang sampai di birthday party ni agak lewat sedikit iaitu lewat sejam. Sebabnya ada pergi satu lagi event sebelum tu iaitu house warming rumah keempat Kak Mimi & Abang Krul. Itu yang lambat sedikit.




Walaupun lewat still sempat sampai sebelum mulanya acara potong cake. Fuhhh.. Dalam 30 minit selepas sampai, terus mula birthday song singing & potong birthday cake. Maskot Reka Zone juga disediakan bagi memeriahkan lagi acara potong cake.



Reka Zone Indoor Playland adalah indoor playground yang ada pelbagai jenis tempat bermain/play area. Antaranya adalah Foam Ball Arena, Toddler Play Area, Crawl Play dan banyak lagi.




Reka Zone Indoor Playland memang sangat menyeronokkan. Sebab apa saya cakap macamni. Sebab permainan yang ada dan aktiviti yang boleh dilakukan di situ adalah lain daripada yang lain. Macam Foam ball itu masuk-masukkan bola ke dalam something (taktau nak panggil apa), lepas tu terus keluar-keluar laju tercampak terbang ke atas.



Itu salah satunya lah. Banyak lagi games yang best. Dengan ada wall climbingnya. Kemudahan, semuanya cukup. Even wifi pun ada.



Dak Zafran sangat having fun sampai susah nak ajak balik. Thanks for inviting us to your lovely birthday party, Baby Aqil Yusof and family. We wish Happy First Birthday To You.

Share this:

CONVERSATION

6 comments:

  1. Happy birthday buat baby Aqil Yusof..

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday aqil yusuf

    ReplyDelete
  3. hepi besday adik manis. :D

    ReplyDelete
  4. jemput singgah :) https://messarah.blogspot.com/2018/11/life-update-mese-occupato-busy-month.html

    ReplyDelete
  5. happy birthday baby aqil, semoga menjadi anak yang sholeh..aamiin

    ReplyDelete