VITAMIN C SERUM BY ANNONA │ The Best Serum And Moisturizer Ever

Cuaca sekarang ni mak ai tersangatlah panas. Nature kerja saya sekarang pulak banyak nak kena berjalan keluar yang sememangnya terdedah dengan cahaya matahari. Kulit wajah saya dah mula menunjukkan kesan UV iaitu kering dan semakin kusam.

Apabila saya disyorkan untuk mengunakan Vitamin C Serum by Annona, barulah nampak perubahan positif pada kulit wajah saya. Kulit wajah saya sudah semakin lembap dan kekusaman makin berkurang.



Vitamin C Serum by Annona adalah serum dan moisturizer yang mengandungi campuran bahan-bahan citrus berkepekatan tinggi, Hyalutoniv acid, promegranate, serta ekstrak herba terpilih dan paling penting Glutathione.



Glutathione dalam VCS BY ANNONA lah yang main peranan terbesar dalam menjaga kulit wajah. Ini kerana:

-Digelar 'Mother of Antioxidant' kerana kuasa antioksidannya yang sangat kuat dan mampu mencerahkan kulit yang kusam.
-Menghaluskan dan mengecilkan liang pori.
-Mengawal masalah kulit yang selalu naik jerawat.
-Memudarkan parut.



Selain berjaya mengembalikan kelembapan pada kulit wajah saya, ada lagi sebab-sebab lain kenapa saya sangat jatuh cinta dengan VCS BY ANNONA. Ini kerana VCS BY ANNONA:

1. Tak perlu makan. Hanya melibatkan sapu pada luaran sahaja.
2. Terdiri daripada bahan semulajadi iaitu mengandungi campuran bahan-bahan citrus berkepekatan tinggi, Hyalutoniv acid, promegranate, serta ekstrak herba terpilih Glutathione.
3. . Packaging produk VCS BY ANNONA tersangatkah user friendly sebabnya saiznya sangat kecil. Senang nak di bawa ke mana-mana terutamanya ketika travel atau balik kampung. Boleh  masukkan VCS BY ANNONA dalam beg tangan saya sahaja.

Packaging yang sangat kecil, yang senang nak dibawa ke mana-mana

Jadi jika berminat untuk mendapatkan VCS BY ANNONA seperti saya dan juga ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai pump it (maklumat syarikat, cara pembelian dan lain-lain) , boleh layari di

Website: http://www.vitamincserum.com.my
FB: https://www.facebook.com/pg/VCSAnnona Produk:



Walau terdedah  lama dengan cahaya matahari, kulit wajah masih kekal lembap dan sihat dengan bantuan VCS BY ANNONA.

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. Vitamin C memang baik untuk kulit.

    ReplyDelete
  2. protection dari matahari.. terbaik. kalo jenis meresap cepat memang lagi best..

    ReplyDelete
  3. Wah.. menarik.. sapu je ye.. packaging pun comel je.. senang nak selit dan bawa..

    ReplyDelete
  4. Banyak review citer kebaikkan Vit C Annona ni. Teringin gak nak try. Tengok feed back ohsem. Sekarang pun memang tengah cari serum. Thanks sharing

    ReplyDelete
  5. sy igt td harganya smpi rm70 ;-)

    ReplyDelete