Himalaya Bowel Wellness Dan Joint Wellness Atasi Masalah Sakit & Ketidakselesaan Badan

Bila umur makin bertambah, dengan kerja pun tak kiralah office punya ke kat rumah pun bertambah-tambah, badan mulalah terasa kesannya. Rasa mula lenguh dan sengal-sengal badan. Pi berurut pun sebab masih kena buat kerja lagi kan, lepas tu datang baliklah sengal-sengal badan.




Kenalah cari supplemen yang boleh legakan badan dari sengal-sengal badan ni. Bagi saya supplemen yang paling efektif adalah Himalaya Joint Wellness. 



Lepas ambil 1-2 tablet dua kali sehari, terus saya dapat merasai keberkesanan Himalaya Joint Wellness. Tiada lagi rasa lenguh-lenguh badan.



Himalaya joint wellness juga mempunyai kebaikkan lain iaitu

  • mengelakkan sendi mengalami kerosakan
  • mengurangkan kesakitan artritis dan meningkatkan fungsi sendi
  • menindas kesakitan sendi
Satu lagi masalah yang sedang hadapi sekarang, masalah percernaan. Dengan kata lain sembelitlah. Ada je cara home remedy untuk mengatasi masalah sembelit iaitu memperbanyakkan minum air kosong dan makan makanan yang berserat. Tapi nak kena ambil dalam kuantiti yang banyak. Bila termiss nak buat atau ambil dalam kuantiti yang tidak mencukupi, mulalah sembelit datang balik.

Tapi dengan pengambilan hanya 1-2 tablet dua kali sehari Himalaya Bowel Wellness, terus saya dapat atasi masalah sembelit saya. Perut pun rasa lega jea



Kebaikkan Himalaya bowel wellness yang lain adalah:

  •  melegakan perasaan sembelit
  • membantu aliran usus normal
  • menyokong detoksifikasi yang normal daripada usus


Nak dapatkan Himalaya Bowel Wellness Dan Joint Wellness senang sahaja. Cari sahaja di mana-mana drugstore seperti Watson. Nak tahu maklumat lanjut mengenai Himalaya Bowel Wellness Dan Joint Wellness, boleh layari di

Instagram: @himalayamalaysia

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. cik nor pun guna radhia..mmg brkesan..:)

    ReplyDelete
  2. Bagus juga produk ni kena carilah nnt, saya ni kdg2 sakit sendi juga.

    ReplyDelete