Quick Reunion With Ex Coursemates at AmyxZam Wedding, Damai Glasshouse Kuala Lumpur

Setelah sekian lama tak berjumpa dengan budak-budak satu batch course kimia di UKM dulu, akhirnya berjumpa jua di wedding Mira. Yup di wedding Mira. Mira already  married. Sudah sampai seru akhirnya Mira untuk menamatkan zaman bujangnya bersama insan pilihannya. Cewahhh ayat.




Saya hampir tak sempat nak jumpa dengan diaorang. Sampai tempat wedding lambat sangat. Dalam pukul 3. Diaorang semua pukul 1 lagi dah ada di tempat wedding. Anak baru dua orang pun dah start tak boleh sampai awal. Nanti nak masuk anak tiga, acanolah. Huhu.


Actually itu bukan main reason lah last minute sampai. Ada kena kerja half day haritu. Pukul 12 tengahhari baru habis kerja. Sampai rumah dalam pukul 12:30. Ding dong ding dong. Pukul 1:30 baru nak gerak.huhu.

Tempat wedding dari saujana boleh tahan jauhnya. Makan sejam perjalanan. Tambah jem lagi. Tue sampai dalam pukul 3.  Sampai-sampai tengok coursemates semua nak gerak balik. Nasib baik dapat jugaklah bergambar dengan diaorang bersama pengantin sekali. Thanks korang sudi stay sekejap supaya ada gambar iolss dengan korang dengan pengantin sekali.



Btw, to Mira. So happy for you. You almost accomplish everything u want. Having good career, finding right soulmate dan semualah. Congrats to you.

Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. Cuti-cuti ni memang bnyak orng kawin..time ni la boleh jumpa ramai kwn lama..Salam perkenalan

    ReplyDelete