All About Godiks Family’s Hatyai Tour│ Had Last Breakfast At Dim Sum Zaina Restaurant, Hatyai

Last day di Hatyai, kami request dengan driver untuk bawa kitaorang ke restoran dimsum lagi. Sebab tak boleh move on dengan kesedapan dimsum Chabura. So, hari terakhir di Hatyai pun nak breakfast DimSum lagi.



Driver recommend untuk try satu lagi restoran DimSum halal. Dia kata sama sedap macam DimSum Chabura. Kami pun onz sahajalah dengan cadangan dia.


Memang sama macam DimSum Chabura. Banyak pilihan DimSum dan sedap. Menu lain pun ada. Saya order nasi goreng Zaina supaya kenyang lama sangat dan dapat lebih tenaga. Nak uruskan dua budak kan.



Then, lepas makan banyak lagi tempat nak ditujui. Dim Sum ni macam sampingan jea.
Nasi goreng Zaina ni macam kombinasa nasi goreng pataya dan USA. Nasi goreng dibungkus dalam telur dan ada lauk daging.Kenyang siot makan nasi ni.



Semuanya sedaplah. Just meja yang kitaorang duduk tak dapat di tempat yang berhawa dingin dan dekat dengan kitchen. Agak rasa panas. Budak-budak meragamlah sedikit.



Selesai breakfast, pergi shopping di Macro, Bee Farm,. Taka da sangat gambar di tempat shopping.
Dah settle shopping, terus gerak balik. Di immigresen taka da masalah sangat walaupun ada beli barang yang patut dikenakan cukai. Maybe depa tengok kami ni berkeluarga kan. Ada orang tua, ada budak kecik. Tak meninmbulkan kecurigaan. Tak perlu sangat nak check details.



Memang seronok jalan-jalan di Hatyai. Nak cari makanan halal tak menyulitkan. Kalau berpeluang travel ke Hatyai, maybe nak travel Songkhla. Sebab banyak tempat peninggalan sejarah yang boleh pergi.

Continue reading next story by clicking ALL ABOUT GODIKS FAMILY’S HATYAI TOUR│ 3D2N AT MAYFLOWER GRANDE HOTEL, HAT YAI

Share this:

CONVERSATION

1 comments: