I've Been Ducked!

Ya.. Saya telah memiliki duck pertama. Yang founder Vivy Yusof tu. Barangan duck itu adalah duck skarf Matte Satin Silk Miss Cinnamon Roll. Macam tak percaya jea saya ada barangan duck. Duck ni orang marhean macam saya kena pikir 10x sebelum buat keputusan untuk beli. Huhu



Saya memiliki duck scarf hasil kemenangan dari Book Giveaway By JJM and friends. Sponsor hadiah untuk saya adalah blogger Nadia. Yup lumayan kan hadiah GA ni. Duck scarf ni adalah salah satu koleksi duck beliau. Actually hadiah yang utama adalah story book. Nama giveaway pun book giveaway kan. Tapi blogger Nadia turut menambah hadiah lagi. Pin yang comel pun dapat jugak.




To blogger Nadia, thanks for all lovely gift. Semoga blogger Nadia sentiasa dimurahkan rezeki.

Share this:

CONVERSATION

1 comments: