Kimchi’s 34th Birthday Celebration During Pandemic.

 

Tahun lepas, saya punya sambutan hari jadi time PKPB. Tapi tak boleh celebrate di luar sebab tersangatlah renyah. Nak tiga ketul ikut SOP semua. Tu belum masuk lagi nak kena beratur dulu sebelum masuk kedai kalau kedai dah penuh.


 

Bila renyah-renyah sangat ni, chances untuk tiga ketul terlampau lah tinggi ditambah pulak mesti time pergi tu perut tengah lapar. Sepatut rasa happy nak sambut harijadi, akan sebaliknya pulak berlaku. Haha. Jadi, hari jadi saya pada akhir tahun lepas sambut di rumah je walaupun dah tempoh PKPB.


 

Time PKPB pun harijadi sambut di rumah inikan pulak hari jadi jatuh pada PKP which is birthday Kimchi yang ke 34. Yea dah masuk PKPB dan PKPP dah. Tapi patah balik ke PKP balik yang dipanggil PKP 2.0. Redhala mak.

Untuk birthday Kimchi kali ini saya belikan cake favourite Kimchi iaitu Cheese Cake. Untuk meal, saya order wertern meal through food panda.


 

Actually Kimchi ada dapat beberapa berita yang sangat mengumbirakan hatinya betul-betul sebelum harijadinya. First dinaikkan satu gred. Second dapat ditukarkan department disebabkan kenaikan grednya. Kiranya good news adalah hadiah harijadi nya. Jadi saya tak payah bagi hadiah pun tak apa. Ahaks 


 

Macam benda happen time nak dekat-dekat hari jadi Kimchi. Tengoklah nak up ke tidak pasal tu. Tapi yang penting Alhamduillah tiada yang tidak diingini berlaku.

To my Kimchi. Love u so much. All the best di tempat baru.

Share this:

CONVERSATION

5 comments: